Penapis Air dan Udara Berkualiti dari COWAY

by ID Safairis

Khidmat Nasihat dan Tempahan Coway kini hanya di hujung jari walau di mana anda berada, SECARA PERCUMA!

 

Call/SMS/WhatsApp

Pengalaman Kami

Selamat Datang Air dan Udara Bersih

Mengikut kajian saintifik, kebanyakan penyakit berisiko berpunca daripada bahan yang masuk ke dalam badan manusia sama ada melalui makanan, minuman dan cara lain seperti pernafasan. Bahan seperti air dan udara memainkan faktor utama kepada penyumbang penyakit. Kedua bahan ini yang digunakan oleh manusia setiap hari perlu dipastikan kualitinya dan kebersihannya.

Dengan adanya teknologi serba canggih di zaman ini, udara dan air yang tercemar boleh dibersihkan dan dimurnikan melalui proses penapisan tertentu. Proses penapisan ini boleh menyingkirkan bahan toksik, kuman, bakteria dan microorganisma yang merbahaya kepada badan manusia.

Hanya Yang Terbaik

Air Yang Bersih, Udara Yang Segar

Dengan adanya teknologi yang terbukti dan diuji sejuta kali sebelum dipasarkan, COWAY memberikan anda air dan udara yang ditapis, bersih untuk badan anda.

RM95.00

NEO

Coway Nanotrap™ Filter System
Fast Filtration Flow Rate
Easy to Operate
Continuous Dispenser

RM120.00

PETIT

Electronic One-Touch Dispenser
Hot Water Locking System & Alarm Device
Reverse Osmosis System (0.0001 micron)
Power-Saving Night Mode

RM125.00

Villaem

Dual Water Temperature Control
Smart & Efficient
Reverse Osmosis System (0.0001 micron)

RM195.00

Inception

Alkaline Level Controller
Dual-temp Alkaline Water
NF Membrane Filtration System
Auto Cleansing

RM140.00

Core

One-Touch Sensor
Reverse Osmosis System (0.0001 micron)
Refill with Large Containers
Easy to Operate

RM130.00

Harry

Coway Nanotrap™ Filter System
High Capacity
Twist-Knob Temperature Dial

RM95.00

Storm

Air Quality Indicator
Multidirectional Air Flows
Powerful Circulator
Haze Mode
HEPA Filter

$110.00

Lombok

RBD Plasma System and Antibacterial Catalyst Filter
Powerful Disinfection System
HEPA Filter
Advanced 6-Step Filtration Process

RM150.00

Tuba

Smart Sensors
Intelligent & Automated
Air Quality
HEPA Filter
Advanced Air Purification System

$75.00

Spa Water Softener

Skin & Hair Safe
2-Stage Water Process System
Human-Friendly

Testimoni

Apa Kata Pelanggan Kami

“Hmm.. Sedap”

“Betul lah orang kata, air mesin Coway ni bukan saja bersih, tapi juga sedap untuk diminum. Anak-anak pun suka.”

Puan Liyana

“Servis Mantop Tanpa Sebarang Caj”

“Pada mulanya saya ingatkan perlu bayar bila penukaran filter dibuat. Rupanya PERCUMA sahaja! Datang servis setiap dua bulan pulak tu. Memang senang hati saya macam ni. ”

Zuraimi

“Dah Tak Batuk dan Jarang Sakit”

“Abang saya memang merokok. Tiap hari batuk tu jangan kata lah, memang tak tahan. Kami pun terjangkit sekali. Sejak adanya penapis udara ni kami dah tak batuk. Udara pun rasa segar je. ”

Shila

“Dah Tak Penat”

“Masak air tiap kali nak bancuh susu anak memang payah. Apalagi kalau simpanan air panas dah habis. Dengan adanya mesin air Coway ni dah tak perlu susah-susah. Tekan je pastu bancuh. Air sejuk pun ada tau.”

Zarina

Jangan Ketinggalan

Promosi Hebat Coway

Tiada Caj Pemasangan
Perkhidmatan Servis Setiap 2 Bulan
Penukaran Penapis Secara Berkala
Pemeriksaan dan Sanitasi Percuma Selama 5 tahun*
Penukaran Alat Ganti Tanpa Caj Selama 5 Tahun*
Tukar Hak Milik Selepas 5 Tahun*

*Bagi sewaan bulanan sahaja

Tinggalkan Pesanan

Jangan malu dan segan. Beritahu apa yang kami boleh bantu Anda!